Quick Navigation
Advertisements
გთხოვთ რეგისტრაციის შემდეგ დაამოწმოთ ფოსტა.
თუ თქვენ არ გაქვთ ფოსტა დამოწმებული მაშინ თქვენ ვერ აღადგენთ პაროლს!
Banner
tag cloud
Welcome To The JustGame.GE - Gamer Community
00:01
Supreme Commander 2 (2010/RUS/ENG) Update 13-SKIDROWAutor: Guest | Games For PC | Comments: 0 | View: 1223 | 2025-Jan-08/09:17/Wednesday | time stamp: 1284922879
წელი: 2010
ჟანრი: Strategy (Real-time) / 3D
შემქმნელი: Gas Powered Games
მწარმოებელი: Square Enix
მწარმოებელი რუსეთში: ND
პლათფორმა: PC
აღწერა: გამაგრდით კოსმოდესანტის კომანდირებო მოემზადეთ მომავალი ომისთვის თქვენ გელით ახალი ბრძოლები რომლის მაგვარი არასდროს ყოფილა. ეს ომი შეცვლის თქვენს წარმოდგენას შორეული მომავლის ბრძოლების შესახებ. გახდი მეთაური უთვალავი არმიის ერთერთი სამი უნიკალური ფრაქციიდან და გაანადგურე მტერი – ბოლო დროის ყველაზე გლობალურ და მაშტაბურ სტრატეგიაში.
თამაშის ავტორად გამოვიდა კრის ტეილორი – შემქმნელი ისეთი ხიტებისა როგორიცაა Total Annihilation Dungeon Siege. Supreme Commander პირველი ნაწილის დროიდან გავიდა 25 წელი ამ დროის განმავლობაში კონფლიკტის ყველა მხარემ მოახერხეს მოემზადათ ახალი ტიპის იარაღები. ახლა კი თქვენ გაქვთ შანსი მოსინჯოთ ისინი ბრძოლის ველზე. ტანკები , უზარმაზარი საბრძოლო სამსახურები, გემები და საჰაერო გემების არმია – ყველაფერი ეს იქნება ჩაყრილი გასანადგურებლად გააფრთებულ ცეცხლოვან ომებში. გეყოფათ თუ არა თქვენ თავშეკავება და ტაკტიკური უნარი, რათა დაძლიოთ მტრის წინააღმდეგობა და ნებისმიერი ფასით მოიგოთ ბრძოლა? სანახაობრივი მარტოხელა კომპანიის გარდა, თქვენ ასევე გელოდებათ თავზეხელაღებული ბრძოლები ინტერნეტში.
მინიმალური სისტემური მოთხოვნილებები
[*] OS: Windows XP/Vista/Windows 7
[*] CPU: 3.0 GHz or better, AMD or Intel CPU
[*] VIDEO: 256 MB VRAM with Pixel Shader 3.0
[*] RAM: 1GB RAM (XP) 1.5GB RAM (Vista / Win 7)
[*] SOUND: No accelerated sound hardware required
რეკომენდირებული სისტემური მოთხოვნილებები
[*] OS: Windows XP/Vista/Windows 7
[*] CPU: 2.6 GHz or better, Dual Core AMD or Intel CPU
[*] VIDEO: 256 MB VRAM DX9 compliant with Pixel Shader 3.0
[*] RAM: 2GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista / Win 7)
[*] SOUND: No accelerated sound hardware required
[*] OS: Windows XP/Vista/Windows 7
[*] CPU: 3.0 GHz or better, AMD or Intel CPU
[*] VIDEO: 256 MB VRAM with Pixel Shader 3.0
[*] RAM: 1GB RAM (XP) 1.5GB RAM (Vista / Win 7)
[*] SOUND: No accelerated sound hardware required
რეკომენდირებული სისტემური მოთხოვნილებები
[*] OS: Windows XP/Vista/Windows 7
[*] CPU: 2.6 GHz or better, Dual Core AMD or Intel CPU
[*] VIDEO: 256 MB VRAM DX9 compliant with Pixel Shader 3.0
[*] RAM: 2GB RAM (XP) 2GB RAM (Vista / Win 7)
[*] SOUND: No accelerated sound hardware required
გამოცემის ტიპი: Repack
მოცულობა: 3.77 GB
რეპაკის თავისებურებანი
- არაფერი მოჭრილი/გადაკოდირებული არაა
- ინტერფეისი: რუსული და ინგლისური ტექსტი
- კრაკი და ფიქსი ჩაკერებულია
მოცულობა: 3.77 GB
რეპაკის თავისებურებანი
- არაფერი მოჭრილი/გადაკოდირებული არაა
- ინტერფეისი: რუსული და ინგლისური ტექსტი
- კრაკი და ფიქსი ჩაკერებულია
გამოცემის ტიპი: Update
მოცულობა: 57.63 MB
ცვლილებები თამაშში:
Supreme Commander 2 Update 13
მოცულობა: 57.63 MB
ცვლილებები თამაშში:
Supreme Commander 2 Update 13
New Features
- Build mode can now be accessed while holding shift.
- Added Safe and SafeMode command line options as a better alternative to resetting monitor resolution - Using one of these options will start the game at 1024x768@60hz in fullscreen and allow the player to change his options to something else after the game loads.
- Added build mode hotkey for Cybran Mass Convertor. Removed Ctrl-M key mapping for old Cybran mass convert ability, which no longer exists and was causing a crash.
- By popular request, reset Season 2 ELO ratings.
- Quitting a game will stop the replay from recording immediately
Fixes
- Fix for targeting units under the influence of world forces (ie Magnetron).
- Fix for units becoming unrepairable.
- Partial fix for selected groups of units not all Teleporting or Jump Jetting when given the order.
- Fix for Space Temple cooldown being activated even if the beacon was not placed.
- Better handling for units getting stuck in a position when they try to reclaim something directly underneath them.
- Fix for ACU/engineers going on a walkabout when trying to build something that overlaps with their current position.
- Fix for some factories and engineers getting XP for killing things when they should not.
- Fix for units colliding with terrain when boarding a carrier.
- Fix for not adjusting a units health when it recieves a MaxHealth buff on non-DLC side.
- You can no longer use the Magnet Pull, Magnet Push, or Pullinsmash ability while No Rush is active
AI
- Fixed up AI platoon templates.
- Fix for AI platoon sizes.
- Fix for AI platoons \\"dancing around\\".
- The AI influence map decay rate for mobile units has been lowered.
- Fix for AI building too many Mass Fabricators.
- Adjusted how much mass a Mass Convertor adds to the AI's Resource Manager.
- AI will only build 1 ProtoBrain.
- AI will attack ACUs more in Assassination mode.
Known Issues/Under Investigation
- Pre-1.21 Replays will not function with 1.21.
- Teleporting/Jumpjetting group fix only partially implemented.
- Memory Management and allocation optimizations.
- Desynch related to VTOL aircraft.
ინსტალაციის ინსტრუქცია
- დაქაჩეთ და ამოაარქივეთ
- გაუშვით Supreme.Commander.2.Update.13.exe
- SKIDROW პაპკიდან ფაილები გადაწერეთ დაინსტალირებული თამაშის პაპკაში
- ითამაშეთ
- Build mode can now be accessed while holding shift.
- Added Safe and SafeMode command line options as a better alternative to resetting monitor resolution - Using one of these options will start the game at 1024x768@60hz in fullscreen and allow the player to change his options to something else after the game loads.
- Added build mode hotkey for Cybran Mass Convertor. Removed Ctrl-M key mapping for old Cybran mass convert ability, which no longer exists and was causing a crash.
- By popular request, reset Season 2 ELO ratings.
- Quitting a game will stop the replay from recording immediately
Fixes
- Fix for targeting units under the influence of world forces (ie Magnetron).
- Fix for units becoming unrepairable.
- Partial fix for selected groups of units not all Teleporting or Jump Jetting when given the order.
- Fix for Space Temple cooldown being activated even if the beacon was not placed.
- Better handling for units getting stuck in a position when they try to reclaim something directly underneath them.
- Fix for ACU/engineers going on a walkabout when trying to build something that overlaps with their current position.
- Fix for some factories and engineers getting XP for killing things when they should not.
- Fix for units colliding with terrain when boarding a carrier.
- Fix for not adjusting a units health when it recieves a MaxHealth buff on non-DLC side.
- You can no longer use the Magnet Pull, Magnet Push, or Pullinsmash ability while No Rush is active
AI
- Fixed up AI platoon templates.
- Fix for AI platoon sizes.
- Fix for AI platoons \\"dancing around\\".
- The AI influence map decay rate for mobile units has been lowered.
- Fix for AI building too many Mass Fabricators.
- Adjusted how much mass a Mass Convertor adds to the AI's Resource Manager.
- AI will only build 1 ProtoBrain.
- AI will attack ACUs more in Assassination mode.
Known Issues/Under Investigation
- Pre-1.21 Replays will not function with 1.21.
- Teleporting/Jumpjetting group fix only partially implemented.
- Memory Management and allocation optimizations.
- Desynch related to VTOL aircraft.
ინსტალაციის ინსტრუქცია
- დაქაჩეთ და ამოაარქივეთ
- გაუშვით Supreme.Commander.2.Update.13.exe
- SKIDROW პაპკიდან ფაილები გადაწერეთ დაინსტალირებული თამაშის პაპკაში
- ითამაშეთ
Total comments: 0 | |